جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • آخرین تصمیمات پیرامون بازگشایی دانشگاه های کشور
    30 اکتبر 2021 - 18:24
    شناسه : 1320
    از طرفی به نظر می آید که مراکز آموزش عالی هم علاقه چندانی به بازگشایی دانشگاه ها نداشته باشند. و اکثر کلاس های دانشگاه ها خصوصا دانشگاه ازاد و غیر انتفاعی همچنان غیر حضوری برگزار شود. از طرفی به نظر می آید که مراکز آموزش عالی هم علاقه چندانی به بازگشایی دانشگاه ها نداشته باشند. و اکثر کلاس های دانشگاه ها خصوصا دانشگاه ازاد و غیر انتفاعی همچنان غیر حضوری برگزار شود.
    ارسال توسط : نویسنده : علی محمد ولی پور
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۲ دقیقه

    آخرین تصمیمات پیرامون بازگشایی دانشگاه های کشور

    بالاخره وزیر علوم تاکید کرد که بازگشایی دانشگاه ها از هفته آینده بر عهده دانشگاه ها و تصمیم دانشگاه ها خواهد بود. این صحبت هم مثل صحبت های پیش مسئولان کشوری بوده و مشخص است تصمیم شفافی در این حوزه باز هم گرفته نشده است.

    دکتر محمد علی زلفی در پاسخ به آخرین تصمیمات وزارت علوم برای بازگشایی دانشگاه ها به خبرگزاری ها گفت : ما تصمیم بازگشایی مراکز آموزش عالی و آموزش حضوری دانشگاه ها را به خود دانشگاه ها و مراکز واگذار کردیم. تا بر اساس امکانات خودشان تصمیم بگیرند که چه رشته ها و بخش هایی حضوری باشد.

    می توان گفت این صحبت ها به معنی این است که وزارت علوم به جمع بندی نرسیده و توپ را به میدان مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها انداخته است.

    از طرفی به نظر می آید که مراکز آموزش عالی هم علاقه چندانی به بازگشایی دانشگاه ها نداشته باشند. و اکثر کلاس های دانشگاه ها خصوصا دانشگاه ازاد و غیر انتفاعی همچنان غیر حضوری برگزار شود.

    وزیر علوم تاکید کرد که وزارت بهداشت اجازه حضور را صادر کرده است. اما چرا تصمیم قطعی و محکمی در اینباره گرفته نمی شود همچنان نا مشخص است.

    دکتر زلفی همچنان گفتند که سلامت دانشجویان در الویت است و تلاش می کنند امکان حضوری شدن دانشگاه ها هر چه زودتر فراهم شود.

    سوالی که مطرح است این است که امکان حضور را که وزارت بهداشت تایید کرده است و وزارت علوم قرار است چه کاری در این زمینه انجام دهد؟!

    دکتر زلفی در بخشی از سخنان خود تاکید کرد واکسیناسیون هئیت علمی و اساتید انجام شده است و واکسیناسیون دانشجویان نیز به سرعت در حال انجام است و سرعت بیشتری می گیرد. از طرفی دانشجویانی که هر دو نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند می توانند حضوری شرکت کنند. از طرفی گفته تصمیم حضوری بودن دانشجویان با مراکز و دانشگاه هاست، از طرفی گفته وزارت بهداشت اجازه حضوری شدن را داده است، از طرفی  گفته سعی می کنیم شرایط را برای حضوری شدن فراهم کنیم!

    خلاصه کنم؟ نه ما فهمیدیم جواب نهایی را نه خودش!

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.