جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • نقد و بررسی انیمیشن کلاوس Klaus
    30 دسامبر 2021 - 22:00
    شناسه : 1871
    و بررسی انیمیشن کلاوس Klaus مگر می شود وارد دنیای کریسمس شویم و از فیلم های جذاب و انیمیشن های هیجان انگیز مرتبط با کریسمس غافل شویم؟

    زمان مطالعه: ۲ دقیقه نقد و بررسی انیمیشن کلاوس Klaus مگر می شود وارد دنیای کریسمس شویم و از فیلم های جذاب و انیمیشن های هیجان انگیز مرتبط با کریسمس غافل شویم؟ با ما همراه باشید تا شما را به دنیای شگفت انگیزی ببریم. با نقد و بررسی انیمیشن کلاوس Klaus همراه باشید. انیمیشن محصول کجاست؟ انیمیشن کلاوس محصول […]

    ارسال توسط : نویسنده : محمد علوی زاده اصل
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۲ دقیقه

    نقد و بررسی انیمیشن کلاوس Klaus

    مگر می شود وارد دنیای کریسمس شویم و از فیلم های جذاب و انیمیشن های هیجان انگیز مرتبط با کریسمس غافل شویم؟ با ما همراه باشید تا شما را به دنیای شگفت انگیزی ببریم. با نقد و بررسی انیمیشن کلاوس Klaus همراه باشید.

    Klaus 4 min 300x173 - نقد و بررسی انیمیشن کلاوس Klaus

    نقد و بررسی انیمیشن کلاوس Klaus

    انیمیشن محصول کجاست؟

    انیمیشن کلاوس محصول سال ۲۰۱۹ کشور اسپانیا است که به جرات می توانم بگویم جز بهترین انیمیشن ها با محوریت کریسمس و بابا نوئل است. سخت است که انیمیشنی کلیشه ای با موضوعی تکراری بسازی ، ولی آنقدر جذاب باشد که تو را به سفری شگفت انگیز ببرد.

    مطمئن باشید این انیمیشن سراسر زیبا و رویایی است و شما را در حوادث جالب خود غرق می کند.

    داستان چیست؟

    نگران نباشید، قصد نداریم داستان را لو بدهیم. فقط یک اشاره ای به موضوع می کنیم. ماجرا درباره یک پسر بی مسئولیت، بی خیال و خوش گذران است که پدرش رئیس یک  شرکت پستی بزرگ است. این پسر ماجرای ما نامش جاسپر یوهانسون هست که به علت بیخیالی، خوشگذرانی و علافی توسط پدرش تهدید به محروم شدن از ارث می شود.

    ماجرا از جایی شروع می شود که پدر جاسپر آخرین فرصت را به پسرش می دهد تا خودش را اثبات کند و به این زندگی بی هدف خود پایان دهد و زندگی شرافتمندانه داشته باشد.

    لذا او را به اداره‌ی پست جزیره‌ای به‌اسم اسمیرنزبرگ تبعید می کند تا در یک سال شش هزار نامه را ثبت کند وگرنه از ارث محروم می شود.

    ولی این جزیره که در قطب شمال است…. بقیه را خودتان ببینید. در مقاله نقد و بررسی انیمیشن کلاوس Klaus قرار نیست داستان لو دهیم!

    کلاوس، چه چیز بیان می کند؟

    این انیمیشن با لحن طنز گونه خود مشکلات اجتماعی را بیان می کند که در جامعه وجود داردو و بابانوئلی که دغدغه کودکان را دارد.

    سرجیو پابلوس کارگردان این انیمیشن، با Klaus ضمن ساخت یک انیمیشن رویایی و زیبا و خصوصا کم‌نقص و شایسته‌ی تقدیر قدم بلندی در این صنعت برداشت.

    پیشنهاد می کنم این انیمیشن را حتما ببینید و لحظاتی به دور از دغدغه، غرق در دنیای برفی و زیبا شوید.

    همچنین پیشنهاد می کنم این انیمیشن را در یک شب سرد همراه با خوردنی های جالب ببینید. ممنونیم که با مقاله نقد و بررسی انیمیشن کلاوس Klaus همراه بودید. اگر این انیمیشن را دیدید، نظرتان را برای ما بنویسید.

    می توانید مقالات زیر را هم مطالعه کنید:

    نقد و بررسی سریال کره ای عاشقانه

    نگاهی به نقد و بررسی سریال زخم کاری

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.