جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • نقدی بر سریال کره ای Squid Game
    27 اکتبر 2021 - 19:57
    شناسه : 1293
    سریال کره‌ای Squid Game از شبکه آنلاین نتفلیکس طی ۹ پخش شد. در همان ابتدای فیلم داستان به سرعت جلو می رود و شما شاهد شخصیتی خواهید بود که نماد قشر فقیر جامعه است. سریال کره‌ای Squid Game از شبکه آنلاین نتفلیکس طی ۹ پخش شد. در همان ابتدای فیلم داستان به سرعت جلو می رود و شما شاهد شخصیتی خواهید بود که نماد قشر فقیر جامعه است.
    ارسال توسط : نویسنده : علی محمد ولی پور
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۲ دقیقه

    نگاهی به سریال کره ای Squid Game

    سریال کره‌ای Squid Game از شبکه آنلاین نتفلیکس طی ۹ پخش شد. در همان ابتدای فیلم داستان به سرعت جلو می رود و شما شاهد شخصیتی خواهید بود که نماد قشر فقیر جامعه است. شخصی که تلاش می کند بدهی های کلان خود را بپردازد و از هر راهی پولی در بیاورد. با مانا همراه باشید تا کمی بیشتر درباره این سریال بدانید.

    و ناگهان، در ایستگاه مترویی با مرد مرموزی آشنا می شود و سر آغاز یک سفر هیجان انگیز و صد البته مرگبار! شخصیتی که اول ماجرا چندان جذاب نیست و با شرط بندی و … به دنبال پرداخت آنها است.

    نقدی بر این سریال

    به نظر من، از نقد این سریال دست بکشید! بنشینید و نگاه کنید! تریلر هم نگاه نکنید! فقط خود سریال را نگاه کنید. در کمتر از یک ساعت، درگیر ماجراهای به شدت حساس و حساب شده می شوید.

    مرحله به مرحله جدال مرگ و زندگی، نفس گیر است و به گونه ای که حتی حدس نمی زنید چه اتفاقی قرار است بیافتد.

    جالب است بدانید که هر مرحله جدال مرگ و زندگی در سریال Squid Game یک درسی برای گفتن و درک کردن دارد. در یک بخش، صحبت از وفاداری است، در بخشی صحبت از راستی و درستی، صداقت، که گاهی وقت ها به ضرر آدمی تمام می شود.

    تمام مراحل این جدال مرگ سر مبلغ بسیار زیادی پول است که به شدت وسوسه انگیز است و تمامی مشکلات را حل می کند. از طرفی تمامی شرکت کنندگان نیز به گونه ای فقیر هستند و نیاز مالی شدید دارند.

    از طرفی در این سریال ناگهان مخاطب از دنیای واقعی به دنیایی پرتاب می شود که به شدت به جلوه ها و صحنه ها دقیق و حساب شده ای دارد و باید به طراحان صحنه آفرین گفت. چه بسا اگر طراحی صحنه با این جزئیات و دقیق نبود، شاهد موفقیت سریال Squid Game نمی شدیم.

    پرهیز از المان های اضافی در صحنه و گریم ها نیز از جمله نکات مثبت این سریال کره ای بود. هر چند صنعت فیلم کره سریال های شگفت انگیز و جذاب دیگری دارد، ولی در کل سریال Squid Game نیز به علت رضایت بالای مخاطبان و مخصوصا درخشش طراحان و بازیگران ، می توان جز بهترین های صنعت کره باشد.

    با این حال باز هم معتقد هستم که حیف است صنعت سریال کره ای، با Squid Game شناخته شود. چرا که قدرتمندتر و جذاب تر از این سریال نیز داریم.

     

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.