جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

سه شنبه, ۷ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 26 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • معرفی موسسات آموزش عالی تبریز
    23 آوریل 2020 - 23:42
    شناسه : 965
    موسسات آموزش عالی امروز یکی از پایه های مهم آموزش های دانشگاهی هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی موسسات آموزش عالی تبریز بپردازیم. شهر تبریز، شهر اولین ها و یکی از کلان شهر های ایران با ظرفیت بسیار عالی و بزرگ در حوزه های علمی می باشد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۲ دقیقه

    بخش اول معرفی موسسات آموزش عالی تبریز

    موسسات آموزش عالی امروز یکی از پایه های مهم آموزش های دانشگاهی هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی موسسات آموزش عالی تبریز بپردازیم. شهر تبریز، شهر اولین ها و یکی از کلان شهر های ایران با ظرفیت بسیار عالی و بزرگ در حوزه های علمی می باشد. به همین دلیل، این شهر از موسسات آموزش عالی بسیار مجهز و عالی تشکیل شده است. برای هر دانشجویی انتخاب یکی از این موسسات شاید سخت باشد. با رسانه خبری و مجله الکترونیکی مانا همراه باشید تا ضمن معرفی کلی موسسات آموزش عالی کلان شهر تبریز، به برخی امکانات آنها هم اشاره کنیم.

    موسسه آموزش عالی نبی اکرم ص، پیشتاز در عرصه های مختلف

    شاید بتوان در اولین بخش از مقاله معرفی موسسات آموزش عالی تبریز، به موسسه آموزش عالی نبی اکرم ص اشاره کرد. موسسه ای که در بسیاری از موارد جز اولین ها می باشد. اولین موسسه آموزش عالی دارای سیستم مجهز آموزش مجازی در تبریز و شمال الغرب کشور، اولین موسسه آموزش عالی که تشکلات دانشجویی آن دارای مقام های مختلف در زمینه نشریات و فعالیت ها و مسابقات داشتند.

    این موسسه آموزش عالی، واقع در چهار راه خطیب تبریز می باشد. این موسسه اولین موسسه آموزش عالی شمال الغرب کشور می باشد که در سال ۱۳۷۵ تاسیس شد. امروزه ۱۹۰۰ دانشجو و ۱۴۰ استاد در این دانشگاه در حال فعالیت هستند.

    موسسه آموزش عالی سراج

    موسسه آموزش عالی سراج، یکی از موسسات آموزش عالی در کلان شهر تبریز است که از سال ۱۳۸۴ کار خود را شروع کرده است و هم اکنون با بیش از ۳هزار دانشجو و ۲۰۰ استاد مشغول فعالیت است. یکی از ویژگی های شاخص این موسسه نسبت به سایر موسسات تعداد مقالات داخلی آن است. که با اختلاف پیشتاز موسسات آموزش عالی در استان می باشد.

    موسسه آموزش عالی چرخ نیلوفری

    یکی از جدید ترین موسسات آموزش عالی در تبریز، چرخ نیلوفری می باشد. این موسسه آموزش عالی، رتبه اول موسسات کارآفرین کشور را دارد، همچنین نخستین موسسه آموزش عالی غیر دولتی بین المللی کشور نیز می باشد. البته تعداد مقالات این موسسه به نسبت سایر موسسات کمتر می باشد.

    موسسه آموزش عالی رشدیه

    در مقاله معرفی موسسات آموزش عالی تبریز، موسسه رشدیه نیز از موسسات آموزش عالی این استان است. این موسسه آموزش عالی در سال ۸۷ تاسیس شده است و هم اکنون بالغ به ۱۶۰۰ دانشجو دارد.

    در مقالات بعدی، به معرفی سایر موسسات آموزش عالی تبریز خواهیم پرداخت و به صورت کامل تر به امکانات و افتخارات این موسسات می پردازیم.

    البته لازم به ذکر است که معرفی موسسات آموزش عالی تبریز، قدمی برای اهداف بزرگ تر است. بعد از معرفی کامل موسسات آموزش عالی تبریز، اقدام به نقد و بررسی آنها و افتخارات و جوایز و سایر ملاک ها برای انتخاب یک موسسه آموزش عالی خوب می پردازیم.

    هر موسسه توسط دانشجوی همان موسسه آموزش عالی شرح داده می شود. این امر کمک می کند که شما بهتر بتوانید تصمیم بگیرید که کدام یک از موسسات را برای تحصیلات دانشگاهی انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.