جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 27 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • تکنولوژی در زندگی روزمره
    16 دسامبر 2021 - 22:00
    شناسه : 1777
    میخواهید یک زندگی عالی داشته باشید؟ بیشتر کنار خانواده باشید؟ در امور مالی صرفه جویی کنید؟ با تکنولوژی در زندگی روزمره همراه باشید

    زمان مطالعه: ۳ دقیقه تکنولوژی در زندگی روزمره قطعا تکنولوژی در زندگی روزمره ما بسیار تاثیر گذار است. ولی چگونه؟این تکنولوژی را چگونه در زندگی خود به کار گیریم تا خیلی تاثیر بیشتری داشته باشد؟ توجه کنید منظور ما شبکه های اجتماعی نیست. بلکه تکنولوژی هایی است که می تواند به زندگی راحت ما کمک کند. کمک کند وقت […]

    ارسال توسط : نویسنده : وحید سالم اصل
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۳ دقیقه

    تکنولوژی در زندگی روزمره

    قطعا تکنولوژی در زندگی روزمره ما بسیار تاثیر گذار است. ولی چگونه؟این تکنولوژی را چگونه در زندگی خود به کار گیریم تا خیلی تاثیر بیشتری داشته باشد؟ توجه کنید منظور ما شبکه های اجتماعی نیست. بلکه تکنولوژی هایی است که می تواند به زندگی راحت ما کمک کند.

    کمک کند وقت بیشتری را در کنار خانواده خود باشیم، کمک کند پول بیشتری پس انداز کنیم، یا شان و منزلت ما را بالا ببرد.

    کنجکاو هستید درسته؟ با من همراه باشید تا برخی تکنولوژی های در دسترس را به شما معرفی کنم.

    انواع تکنولوژی هوشمند نشست دود و گاز

    قطعا شما هم گاهی وقت ها در اخبار می شنوید که گاز ها چگونه موجب تلفات می شوند. اولین تکنولوژی مناسب خانه، دستگاه هشدار دود و گاز است. اگر فرزندان شما در شهر دیگری مشغول به تحصیل یا کار هستند و می خواهید خیال خود را از بابت اجاق گاز و بخاری و دود و غیره راحت کنید، یک دستگاه هشدار بخرید. بدین صورت خیال شما هم از همه چیز راحت می شود.

    این دستگاه به محض حس دود و گاز هشدار می دهد. با ادامه مقاله تکنولوژی در زندگی روزمره همراه شوید. قطعا شگفت زده می شوید.

    تکنولوژی کنترل نور

    قطعا نورپردازی هر خانه و حتی حیاط و باغ یکی از دغدغه های شماست. تکنولوژی نور کمک می کند به جای اینکه در خانه، بلند شوید چراغ را روشن و خاموش کنید، بیایید و با کنترل شدت نور را کم و زیاد کنید. یا رنگ آن را تغییر دهید. یا حتی خاموش کنید.

    تصور کنید در خانه نشسته اید و می خواهید باغ خود را از لحاظ روشنایی تزیین کنید. تنها با یک کنترل، هر رنگ نورپردازی با هر شدتی را می توانید انجام دهید.

    s6 1 - تکنولوژی در زندگی روزمره

    سیستم آبیاری هوشمند

    این یکی خیلی جالب است. یادم می آید در کودکی باغی داشتیم که هر روز تایم مشخصی را برای آبیاری میرفتیم. حتی گاهی وقت ها سر اینکه چه کسی آب  دهد دعوا بود.

    این تکنولوژی خیلی عالی عمل می کند. نیازی نیست که سر آبیاری دعوا شود. این سیستم راس ساعت مشخصی که شما اعلام می کنید و تنظیم می کنید، شروع به آبیاری باغ شما می کند. دیگر نیاز نیست وقت خود را صرف آبیاری کنید. قبل از ادامه می توانید مقاله معرفی تکنولوژی روز دنیا و شبکه های اجتماعی چینی را هم بخوانید.

    پریز هوشمند

    گاهی وقت ها نیاز است که برخی وسایل را بعد از مدتی ازبرق بکشیم. مثلا برای جلوگیری از خراب شدن باتری گوشی، بعد از یک ساعت یا نیم ساعت شارژ باید از برق در بیاوریم. یا حتی برخی سیستم های دیگر خانه، نیاز است راس ساعت مشخصی از برق درآورده شوند.

    اینجا پریز هوشمند به کمک شما می آید. کافی است به پریز دستور دهید که بعد از مثلا یک ساعت برق را قطع کند. به همین راحتی!

    تازه کارایی زیادی هم دارد و دغدغه فکری شما را هم کم می کند. هزینه آن هم کم است.

    priz 768x768 1 300x300 - تکنولوژی در زندگی روزمره

    قفل درب هوشمند

    با کلید ها هم خداحافظی کنید. کافی است به بازار بروید از متخصصان قفل درب هوشمند بخرید. رمز آن را به اعضای خانه دهید. نیازی نیست کلید داشته باشند. به همین راحتی، امنیت فوق العاده بالایی هم دارد.

    door lock 768x768 1 - تکنولوژی در زندگی روزمره

    دوستان عزیزم، تکنولوژی زیادی هست که کمک می کند زندگی امن و راحتی داشته باشیم. حتما در سری بعدی تکنولوژی های بیشتری هم معرفی می کنم. ممنون که با مقاله تکنولوژی در زندگی روزمره در رسانه خبری مانا همراه بودید.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.